ჩემი ერთ-ერთი უძველესი ვიდეოთამაშის სურვილი ახდება. Assassin’s Creed Shadows საბოლოოდ გაემგზავრება იაპონიაში, მაგრამ მე წინააღმდეგი გავხდი ზედმეტად აღელვებას, სანამ არ დავინახავ მას მოქმედებაში. Ubi ამბობს, რომ Shadows დაუბრუნდება სერიის ფესვებს, როგორც სტელსი თამაში, გასული წლის Mirage-ის მსგავსი, მაგრამ მან ასევე თქვა იგივე ვალჰალაზე.
საზაფხულო თამაშის ფესტივალის დროს დავიჭირე Shadows-ის ერთი საათის თამაში — Ubisoft-მა ასევე აჩვენა თამაში Ubisoft Forward-ის გამოფენის დროს — და ეს ძირითადად კარგი ამბავია. Stealth გამოიყურება ისევე ღრმა და სიცოცხლისუნარიანი, როგორც Mirage, ბრძოლა, როგორც ჩანს, საოცრად სახალისოა და მინდა მეტი ვიცოდე ნაოესა და იასუკეს შესახებ. მე სიამოვნებით ვითამაშებდი, მაგრამ ამის ნაცვლად, აქ არის რამდენიმე აზრი, რომელიც ეფუძნება ერთ მისიას, რომელიც უბიმ ორივე პერსონაჟის როლში შეასრულა.
ეს არის საუკეთესო, რაც Assassin’s Creed-ის ბრძოლა საუკუნეების მანძილზე გამოიყურებოდა
ხელიდან გამოსვლის დემოს პირველი ნაწილი ფოკუსირებული იყო ბრძოლაზე. Shadows ჯერ კიდევ მტკიცედ არის ვალჰალას ბრძოლის ტერიტორიაზე – ჩაკეტვა, აცილება, ანიმაციის გაუქმება – მაგრამ მე შევნიშნე გარკვეული გაუმჯობესება. მტრები ნაკლებად სპონგური ჩანდნენ და ზოგადად, იასუკეც და ნაოეც უფრო მიზანმიმართულად (ნაკლებად სპამი) არიან თავიანთი თავდასხმებით. ბრძოლის ტემპი ოდნავ ნელი იყო და ძალიან მაგარი ჩანდა. ასევე მშვენიერია იმის დანახვა, რომ მტრები რეალურად რეაგირებენ იასუკეს თითოეულ დარტყმაზე. არაფერი გამომყავს Assassin’s Creed-ის ფანტაზიიდან ისე სწრაფად, როგორც მცველები, რომლებიც ტანკს ისე ურტყამს, თითქოს არც კი აწუხებდათ
ნაოე, როგორც ჩანს, ისეთივე კარგია მკვლელობაში, როგორც იასუკე
უბი ამბობდა, რომ იასუკე დუეტის უფრო უნარიანი მებრძოლია, მაგრამ ეს არ ემთხვევა იმას, რაც მე ვნახე. რა თქმა უნდა, იასუკეს უფრო სასტიკი ფინიშერები ჰყავს, მაგრამ Ubi dev-მა, რომელიც პილოტირებდა ჩემს დემო ვერსიას, ისევე იოლად მოჭრა მცველები ნაოეს კატანისა და ჯაჭვის პირით. მე უკვე ვგეგმავდი ნაოეს დაკვრას უმეტეს დროს, და ახლა არ ვიცი, რა მოუვიდა მას იასუკეს გარდა მცველების თავების მოწყვეტის მიღმა ყოველ ჯერზე, როცა ის ახორციელებს ფინიშერს. როგორც ჩანს, ორს შორის არის გარკვეული მექანიკური განსხვავებები ბრძოლაში – იასუკეს შეუძლია შეტევების დაბლოკვა, ხოლო ნაოეს მხოლოდ თავის არიდება შეუძლია, მაგრამ არის თუ არა ეს მნიშვნელოვანი განსხვავება, როდესაც ორივე ასრულებს ერთსა და იმავეს?